2007年3月20日星期二

花在此中尋(二)

今年的花卉展覽,以「萬花爭妍慶回歸」為主題,以主題花「洋葵」為主題,加上來自其他國家的花卉,互相暉映,爭妍鬥麗。

在其中一個攤位,展示出各種不同顏色、不同形態的非洲紫羅蘭。可能是自己在辦公室也有種植的關係,故特別感興趣。

雖然大家也是叫做「非洲紫羅蘭」,但無論在花型上,或葉子的形狀都大大不同,各人都爭相在膠片前用相機把最美的一刻留住。

除了正常的盆栽外,還有些是放在玻璃箱內種植的~~

花兒嬌小得令人覺得更加要小心保護著它~~

38 則留言:

  1. 啲花好靚呀!妳應該行得睇得好開心呢!

    回覆刪除
  2. 看來你是惜花之人。

    回覆刪除
  3. 嘩!好靚非洲紫羅蘭呀!

    回覆刪除
  4. 非洲紫羅蘭美得有些假啊

    回覆刪除
  5. 一副,多角度拍的

    回覆刪除
  6. 我影了很多....妳呢...I guess..near 400 ....haha....

    回覆刪除
  7. this is my private photo albumn...speical for you...wish you enjoy it.. http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/ming4i/album?.dir=/f15cscd

    回覆刪除
  8. 忽然聯想到七月十四嘅羅蘭姐...

    回覆刪除
  9. 早晨啊!迷女睡得好乎?

    回覆刪除
  10. 你就是鍾情非洲紫蘿蘭吧! 好像你以前也有貼過的!

    回覆刪除
  11. 希望今個weekend可以去睇

    回覆刪除
  12. (私) 我又打錯字添, 多謝你提我呀

    回覆刪除
  13. 哇 ))) 迷女好厲害呀~ 呢個area我影唔到幾多張咋...因為好多人呀!! 我都好想逐棵花咁影架 >_<

    回覆刪除
  14. 搵日陽光普照去~~

    回覆刪除
  15. 我最鐘意鬱金香,第二就係蘭花。 而迷迷妳影o既眾多非洲紫羅蘭都好靚啊~~

    回覆刪除
  16. 我呢最鍾意係鬱金香, 之後呢就係一種好似骷髏頭樣0既花呀...原來咁多朋友都有去花展, 可能我地好多人都係擦身而過呀

    回覆刪除
  17. hi~ 打擾了~ 很高興認識你, 不知你有沒有興趣上來我的BLOG參觀參觀呢?

    回覆刪除
  18. 花很美,但我對花始終沒有感覺

    回覆刪除
  19. 迷迷,你的攝影技術真好叻呀 !只不過是傻瓜機卻拍出花朵的迷彩 ,若給你專業長短槍架叉 ..... 不得了,可以參加攝影比賽了 !所有花都好靚 。

    回覆刪除
  20. Jack: 對啊!我真的行到好開心, 好興奮呢! 如果你在香港的話,相信你也影得好開心呢~~

    回覆刪除
  21. 麥林: 惜花還算不上,但我一定是一個愛花之人!! 你呢?你喜歡花嗎?

    回覆刪除
  22. 千面貓: 這個當然喇...這些花都是用來參展的,水準當然高,花的品種也特別多!! 我當天也買了一些種子回家,希望可以成功種出花來就好了~~

    回覆刪除
  23. 萊春: 哈哈..我覺得當天的鬱金香才是美得有點假呢!! 明天我post給你看一看!

    回覆刪除
  24. ming: 我們拍的數量不相伯仲啊~~ 相片超過400張呢!! 我拍到連電池沒有有電,才捨不得離開呢!!如果我有足夠的電池的話,我想我會拍得更多 你拍的相拍得很好啊!! 謝謝你的分享!!

    回覆刪除
  25. 貓面: 雖然大家都是「羅蘭」,但花花可愛得多喎!! 少一點恐怖,多一點嬌媚~

    回覆刪除
  26. 萊春: 睡得還不錯呢!!今早差點起不了床~~ 你呢?你很健康,常常早睡早起~~

    回覆刪除
  27. 寬覺: 你的記性真好!!是的,我在辦公室裏種植了幾盆非洲紫蘿蘭,看著它開花,很有滿足感的!! 我其實是什麼花也喜歡的,夠貪心吧~~

    回覆刪除
  28. abebe: 希望到時你可以拍到靚靚的花朵,與我們分享!

    回覆刪除
  29. 七菇: 我當人附近都有人,但比想像中好多了~ 人迫真係好難影到相架~~ 我都停留左好耐,搞到之後影唔到其他靚靚花花添~

    回覆刪除
  30. 陳陳: 要陽光普照才去呀??有點難度喎~~ 但求不會下雨,已經好好彩架喇!! 快d去影喇!

    回覆刪除
  31. CowNBee: 節目預告~之後會有鬱金香的相片,它真的好美好美啊!! 到時你一定要來看看呀!!給我的相片一些評語呀! 原來牛牛都係惜花之人,有品味!!

    回覆刪除
  32. 泡泡: 我都係咁話!!唔親眼睇過,都唔知原來鬱金香係咁靚架!! 如你所說,我們可能在花展中見過添~~ 好似骷髏頭樣既花??係點樣架??有無相可以比我睇下呢??好難想像一朵嬌美的花會似骷髏頭喎~~

    回覆刪除
  33. 馬場同學: 歡迎你到訪,有空請多來坐坐,傾下計,交流一下~~

    回覆刪除
  34. Mila: 因為你已經是「人比花嬌」嘛~~ 有靚人靚花就最好看了~~

    回覆刪除
  35. 寶寶: 真的嗎???嘻嘻,好野!!有人欣賞自己拍的照,心情更加好,更有動力去拍更多更多相呢!! 參加攝影比賽?不要說笑了,我一點攝影技術也沒有,只是胡亂拍下來而已,那敢在其他專業人士面前班門弄斧呢~~

    回覆刪除
  36. 貓天使: 真的嗎??嘻嘻~~謝謝你的欣賞呢~~ 希望你看得賞心悅目!!

    回覆刪除
  37. 嗯, 不錯不錯~! 我最喜歡花了~~!

    回覆刪除