2007年12月15日星期六

蝴蝶欣賞(下)


冬天已經悄悄地到來,萬物皆有其規律,昆蟲界也是一樣。雖然相對來說,這個冬天不太冷,然而,昆蟲界中的蝴蝶也不例外。在溫暖的下午,蝴蝶也不會吝嗇展示牠美麗的一面,反之,遲一點在寒冬時,牠們便會結蛹過冬,要再次欣賞牠們優美動人的美態,便要留待來年時始可以再欣賞了。


 


在這期間,要欣賞牠們,只好看回以前拍下的蝴蝶照:


 


沒記性的我,時間一過,就把蝴蝶的名字忘記得一乾二淨了。懂蝴蝶的你,能幫我一個忙,把牠的名字說出來嗎?


 


 

(1)應該是巴黎翠鳳蝶吧?



 



 


(2)另一種鳳蝶?



 


(3)



 



 


我愛死這隻鳳蝶了,因為從沒看過牠這樣乖乖的把翅膀打開,任我拍呢~


 

19 則留言:

  1. 好靚噃!幾時影架!

    回覆刪除
  2. 做唔到頭梨.....

    回覆刪除
  3. 要搵底底老屍來鑑別牠們是那個品種了....

    回覆刪除
  4. 一定有人幫到你啊~~ sorry.. 我對butterfly認識不深..."假"的, 反而可以幫到你... 呵呵.. 是我公司的led buttfly之意.. hehe

    回覆刪除
  5. 早前我也有到鳳園拍蝴蝶,但拍不到你這樣好的照片!現在也沒有興緻去影相啦 ....... 希望明年夏天可以再次拿起相機到處走 ........

    回覆刪除
  6. 我完全唔知蝶,淨係知妳影得好漂亮

    回覆刪除
  7. 隻蝴蝶停係紅花個一幅真係好美啊!

    回覆刪除
  8. 有人call我過黎答問題wor,但我都唔係幾識
    第一張應該係巴黎啦,第二係碧鳳蝶?第三好似係玉斑鳳蝶(refer to 蝴蝶書咋) @_@?

    回覆刪除
  9. 第一隻....係「巴黎翠鳳蝶」....第二隻.我不肯定..... 菌....你答呀!!!

    回覆刪除
  10. mr xxxxer:答左啦岩岩,但唔100% sure啦!

    回覆刪除
  11. 第二隻.....也可能係「美鳳蝶's 公」 - Papilio memnon (Male)
    迷迷...你用 70~200 用到好好呀...快d買啦!

    回覆刪除
  12. 蝴蝶的壽命大概多長呢?

    回覆刪除
  13. 影得好令啊~~
    我就比較鍾意藍藍地色果 d 嘞!!

    回覆刪除
  14. 美鳳蝶(雄性)

    碧鳳蝶

    玉帶鳳蝶(白斑型),比較罕見

    回覆刪除
  15. 我都仲係新手,影咗一年度啦!有興趣大家交流吓!

    回覆刪除
  16. 我意思係影蝴蝶只有一年,以前都有影過菲林機…
    以前的經歷…
    http://hk.myblog.yahoo.com/ericleung9999/article?mid=4777

    回覆刪除